راهنمای اعلام نتایج و نحوه تشکیل پرونده الکترونیکی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد مهر ۹۹

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نتایج آزمون کارشناسی ارشد 1399 دانشگاه آزاد اسلامی روز دوشنبه 5 آبان توسط سازمان سنجش آموزش کشور بر روی سامانه www.sanjesh.org قرار گرفت.

کارنامه کلیه داوطلبانی که در دانشگاه آزاد اسلامی مجاز شده و انتخاب رشته کرده اند، از طریق سامانه اعلام نتایج مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org منتشر شد. 

 

 

 


اسامی پذیرفته شدگان بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد اسلامی نیز متعاقباً از طریق  مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org منتشر خواهد شد.

 

راهنمای نحوه ورود به سامانه آموزشیار برای تشکیل پرونده الکترونیکی: 

1- ابتدا جزوه تصویری آموزش نحوه کار با سامانه آموزشیار برای تشکیل پرونده الکترونیکی را دانلود و مطالعه کنید. 

برای دانلود جزوه تصویری راهنمای کار با سامانه آموزشیار اینجا کلیک کنید

2- مطابق با فایل راهنما وارد سامانه آموزشیار به نشانی edu.iau.ac.ir شوید. 

3- کد کاربری و رمز عبور برای دسترسی به پنل کاربری تشکیل پرونده الکترونیکی به شرح زیر است: 

کدکاربری: شماره دانشجویی

رمز عبور: شماره دانشجویی

مدارک مورد نیاز که باید اسکن شود: 

1- صفحات 1و 2 شناسنامه در یک تصویر باشد

2- صفحات 3 و 4 شناسنامه در یک تصویر باشد

3- صفحه توضیحات در صورتیکه شناسنامه دارای توضیحات باشد

4- تصویر روی کارت ملی

5- تصویر پشت کارت ملی

6- عکس رنگی

7- مدرک نظام وظیفه (کارت پایان خدمت یا معافیت دائم، برای مشمولان کارشناسی تصویر گواهی موقت کارشناسی)

8- اسکن فرمهای تکمیل شده ثبت نام مربوط به مقطع تحصیلی پذیرفته شده (فرمها را از پائین همین صفحه دانلود کنید)

جهت دانلود فرمها و اطلاع از مدارک مورد نیاز ثبت نام کارشناسی ارشد 99 اینجا کلیک کنید

♦️ در صورت عدم دسترسی به رایانه، پذیرفته شده می‌تواند با در دست داشتن CD مدارک اسکن شده در روز مقرر به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دانشگاه مراجعه نماید.

♦️ در صورت وجود ابهام می‌توانید از ساعت 8 الی 14:30 با شماره 45268500 داخلی 1 تماس حاصل نمائید. همچنین از ساعت 8 الی 17 شماره 09919088869 پاسخگوی شما خواهد بود. 

 

زمان و چگونگی تشکیل پرونده الکترونیکی، تحویل مدارک حضوری به دانشگاه: 

بعد از مرحله تشکیل پرونده الکترونیکی، پذیرفته شدگان می بایست برای احراز هویت، تحویل مدارک، پرداخت شهریه ثابت با در دست داشتن اصل و کپی مدارک به آموزش دانشگاه مراجعه نمایند. 

 

مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده فیزیکی:


۱- اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه

۲- اصل و کپی از پشت و روی کارت ملی

۳- عکس پرسنلی مناسب پشت سفید برای مشمولان ۱۲ قطعه و برای غیرمشمولان آقا و خانم‌ها ۶ قطعه ۴×۳

۴- اصل و کپی کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم (کسانی که کارت ندارند باید نامه درخواست معافیت تحصیلی از دانشگاه اخذ کنند و تائیدیه پلیس+۱۰ را ارائه دهند)

۵- اصل فرم‌های ثبت نام که در سامانه آموزشیار بارگذاری شده است.

۷- اصل و کپی مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی یا گواهی موقت یا ابطال معافیت تحصیلی مقطع قبلی (در صورتیکه ریز نمرات ندارید، بعد از تحویل مدارک از دانشگاهی که در آن فازغ التحصیل شدید اخذ نموده و تحویل آموزش دهید.)

۸- پرداخت شهریه ثابت متناسب با رشته تحصیلی پذیرفته شده (جهت اطلاع از میزان شهریه ثابت با امور شهریه و وام با شماره 45268500 داخلی 306 - 308 تماس حاصل نمائید)

9- چک یا سفته: دانشجویانی که بنا به هر دلیلی قادر به تحویل اصل مدرک تحصیلی کارشناسی نمیباشد. ضروری است در هنگام مراجعه برای تحویل مدارک یک فقره چک بانکی صیادی به مبلغ 50.000.000 ریال بدون تاریخ در وجه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر و یا سفته به مبلغ 50.000.000 ریال تحویل امور مالی دانشگاه نمائید. 

لازم به ذکر است چک یا سفته مذکور پس از تحویل دادن اصل مدرک تحصیلی به دانشجو مسترد خواهد شد.